روش های پرداخت

شما در آیلامارکت میتوانید به دو صورت پرداخت اینترنتی و پرداخت اقساطی سفارشات خود را ثبت کنید.

پرداخت اینترنتی

کاربران سایت آیلامارکت می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود. بدیهی است پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.
توجه داشته باشید که تحویل‌گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید مدرک شناسایی معتبر همراه داشته باشد.

چگونگی پرداخت اینترنتی

کاربران محترم سایت آیلامارکت می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از واردکردن آن‌ها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

۱. شماره ۱۶ رقمی کارت : 
این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.
۲. رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم: 
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز پویا (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. رمز پویا (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خودپرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به بانک صادرکننده کارت خود مراجعه نموده و آن را فعال کنید.
۳. کد CVV۲:
 CVV۲ یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.
۴. تاریخ انقضا:
تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.