طرز تهیه میلک شیک موز
طرز تهیه میلک شیک موز

طرز تهیه میلک شیک موز

 

میلک شیک به عنوان یک نوشیدنی جدید مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. میلک شیک از شیر و بستنی و یخ تهیه می شود. که بسته به نوع میوه ای که در این مخلوط مورد استفاده قرار می گیرد، نام آن نیز متفاوت است. در این دستور، طرز تهیه میلک شیک موز بیان شده است. میلک شیک را می توان به عنوان یک نوشیدنی خنک در فصل تابستان یا به عنوان دسر در مهمانی ها سرو نمود.برای ادامه آموزش با مجله آیلا همراه باشید.

 

 

مواد لازم

بستنی وانیلی- 1 لیوان
شکر- 2 قاشق غذاخوری
شیر تازه- 2 لیوان
موز- 2 عدد
وانیل- 1/3 قاشق چایخوری
یخ- 12 قطعه

 

 

دستور تهیه میلک شیک موز

 

مرحله اول

برای درست کردن این میلک شیک موز خوشمزه و مجلسی اول کار، موز را به صورت درشت خرد می کنیم و کنار می گذاریم. در ادامه شکر و وانیل و شیر را درون دستگاه مخلوط کن می ریزیم و میکس می کنیم تا شکر به طور کامل حل و یکدست شود.

مرحله دوم

در این مرحله موز های خرد شده را به مخلوط کن و محتوای آن یا میکسر اضافه کرده و مجددا میکس می کنیم تا مواد کاملا یکدست و میکس شوند. در ادامه ی کار بستنی وانیلی و یخ را اضافه کرده و دستگاه را دوباره روشن می کنیم تا مواد خوب مخلوط شود.

 

مرحله سوم

در این مرحله میکس کردن را ادامه می دهیم تا یخ ها کاملا پودر شده و از نی رد شود. میلک شیک ما حاضر است. می توان داخل یک لیوان ریخت و با یک نی مناسب میلک شیک را سرو نمود. میلک شیک را میتوان به ذائقه خود با  تنقلات ریز و رنگی و خوشمزه آن را تزیین کنید.